2022, augusztus 9.
30 C
Budapest
20.8 C
Moszkva
Array

Szocsi 2014 – Rekordbevétel a marketingből

Az egy hét múlva kezdődő szocsi olimpia marketingből származó bevétele téli ötkarikás rekordot jelentő 1,3 milliárd dollár (297,5 milliárd forint). Amint Dmitrij Manevics, az olimpia marketingfőnöke pénteki sajtótájékoztatóján elmondta: az összeg abszolút rekord a téli játékok történetében, másfélszerese a 2010-es vancouverinek, és majdnem eléri a 2008-as pekingi nyári játékok marketingbevételét.

“Annak ellenére tudjuk megközelíteni a pekingi adatokat, hogy a nyári olimpián több sportág és több néző van jelen. Nagyon büszkék vagyunk a rekordra!” – idézte Manevicset a játékok sajtószolgálata.

A szocsi szervezőbizottság a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tíz partnerével (Coca-Cola, AtoS, Dow Chemical, General Electric, McDonald’s, Omega, Panasonic, Procter&Gamble, Samsung, Visa), valamint 47 orosz szponzorral áll kapcsolatban.

KÖVESS MINKET:

Ez is érdekelhet

Ajánló

- Hirdetés - spot_img

FRISS

UKRÁN VÁLSÁG

Az orosz cirkálórakéták megsemmisítették a HIMARS és M777-es lőszerraktárt Uman közelében

Orosz cirkálórakéták megsemmisítettek egy raktárt, amelyben lövedékeket tárolta az amerikai HIMARS és M777-es ágyúkhoz a cserkaszi régióban - közölte az orosz védelmi minisztérium újságírókkal. "Nagy...

Ukrajna leállította az EU-ba irányuló olajszállításokat

Ukrajna leállította az orosz kőolaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába - írja a RIA Novosztyi. "A Transnyefty megerősítette, hogy az Ukrtransznafta augusztus 4-én leállította az...

Az ukrán Kraken neonáci alakulat elvesztette harcképességét az orosz katonai csapások után

Az ukrán Kraken neonáci alakulat az orosz katonai csapások következtében elvesztette harcképességét - közölte az orosz védelmi minisztérium. "Az ukrán nacionalisták Harkov irányában lévő ideiglenes...